החלפת מסך מחשב נייד

החלפת מסך מחשב נייד

החלפת מסך מחשב נייד

החלפת מסך מחשב החלפת מסך מחשב נייד וחוק מרפי

הבעיה מוכרת לרבים: אחת החוויות הפחות נעימות לכל אחד שיש לו מחשב נייד היא כשהמחשב נופל. כאן פועל חוק מרפי: המחשב הנייד לא נופל אחרי שהגשת את המצגת, אחרי שמסרת את העבודה הסמינריונית שעמלת עליה חודשיים, או אחרי ששלחת את הצעת הפרויקט, לא – הוא נופל יום לפני.

הפתרון – החלפת מסך מחשב נייד

במקרה הטוב רק נשבר המסך, במקרה הפחות טוב נשברו חלקים נוספים. אם בעבר מצבים כאלה היו סיבה לאיבוד עשתונות מוחלט, הרי שכיום פשוט עולים על מונית ונוסעים לטכנאי מחשבים אמין, איכותי, ישר ומקצועי, אחד שמתמחה בתחום של החלפת מסך מחשב נייד, שחזור מידע ובאופן כללי תיקון מחשבים ניידים בתל אביב.

[elementor-template id="946"]

פתרון מקצועי ויעיל

כיום, גם אם יש לכם מחשב נייח בבית או בעבודה ואם המחשב הוא כלי העבודה שלכם, אין ספק שיש לכם גם מחשב נייד. אחת הבעיות המוכרות בתחום זה הוא כאשר המסך נשבר כמו שתיארנו כאן, הוא נשרט, נסדק או פשוט נשרף. במקרים נדירים אין ברירה אלא לקנות מחשב חדש, אך במקרים רבים ובידיים אמינות ומקצועיות של מעבדת מחשבים בתל אביב המתמחה במחשבים ניידים, אפשר להחליף את המסך של המחשב הנייד. מעבדה מקצועית תוכל לעשות זאת בזמן קצר ואפילו תוך 24 שעות, כך שלא תתעכבו בהגשת העבודה, והחיים ישובו במהרה למסלולם הנייד והתקין.

חשוב לדעת – מתי אין צורך לבצע החלפת מסך מחשב נייד

מעבר לתקלות המכניות שציינו למעלה יש תקלות נוספות שקשורות למסך. לא בכולן צריך להחליף את המסך של המחשב הנייד, לפעמים הבעיה היא אחרת. לכן חשוב ביותר לעבוד עם מעבדת מחשבים בתל אביב שתתן לכם לא רק שירות מקצועי אלא גם אמינות באיתור הבעיה ובטיפול בה. להלן דוגמאות למצבים שבהם אין צורך להחליף מסך.

  • המסך אינו מגיב – ייתכן שיש תקלה בכרטיס המסך או באחד הרכיבים הקשורים אליו.

  • הצבעים במסך אינם יציבים – ייתכן שיש לכם תקלה בכבל המסך. כאשר אתם מזיזים את המסך והצבעים מתייצבים ייתכן שפשוט צריך להחליף כבל ולא את המסך כולו.

  • פסים משונים – אם מופיעים פסים על המסך יש לשער כי מדובר באחד הרכיבים של כרטיס המסך בלוח אם.

 ישנם מקרים בודדים בהם ידרש רק תיקון מסך של מחשב נייד קל ופשוט יותר מאשר החלפה. לכן איתור מקצועי ואמין של הבעיה האמיתית הוא חיוני לכל מי שמחפש מעבדת תיקון מחשבים ניידים בתל אביב. לכן חשוב לטפל אצל טכנאי מחשבים אמין ומומחה בניידים.

תיקון מסך מחשב נייח

גם אם ברשותכם מחשב נייח אנו מבצעים תיקון מסך מחשב נייח / שולחני. תקלות במסכי מחשבים נייחים זה דיי מעצבן, לא תמיד שווה לקנות מסך מחשב נייח חדש, בטח אם יש לכם מספר מסכים. חברת מוניטור מחשבים מספקת שירות תיקון מסך מחשב נייח שפשוט יחסוך לכם לא מעט כסף, לא תמיד צריך לקפוץ ולקנות מסך נייח חדש. צרו אתנו קשר ונשמח לבדוק במה מדובר ובמידה ויש צורך בתיקון מסך מחשב נייח אנו נעשה זאת במקצועיות!

הזדמנות שחבל לפספס

אם במקרה צריך לתקן את המסך, זה הרגע להתייעץ עם הטכנאי לגבי האפשרות לשדרג אותו. זו יכולה להיות ההזדמנות לקבל מסך בעל רזולוציה גבוהה יותר כך שתפיקו הנאה גדולה יותר מהמחשב. לא תמיד ההפרש הכספי הוא משמעותי וכדאי לנצל את התקלה כדי להשתדרג. ואל תשכחו לקבל אחריות על התיקון.

אולי יעניין אתכם גם:

Call Now Button